Ссылки |
Драгнєв Ю. В. Інформатизація професійної освіти майбутнього вчителя фізичної культури. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. Науковий журнал. Харків, ХОВНОКУ ХДАДМ, 2012, № 2. с.33-36.
Драгнєв Ю.В. Відкритий фізкультурно-освітній простір - необхідна умова професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. Науковий журнал. Харків, ХОВНОКУ ХДАДМ, 2012, № 4. с.49-52.
Драгнєв Ю. В. Сучасна освіта майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформатизації освітнього простору. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. Науковий журнал. Харків, ХОВНОКУ ХДАДМ, 2012,№ 3. с.53-56.
Малишкіна К.С., Єгоров А.Б., Лохмачьов Р.В. Модель процесу навчання дисципліни. Зб. наук. пр. Харк. ун-ту Повітр. сил. 2010, Вип. 3, С. 208-212.
Малярчук О.В. Дистанційне навчання в системі вищої гуманітарної освіти Сполучених Штатів Америки: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.01. Житомир, 2010, 20 с.
Новые информационные технологии в образовании: материалы междунар. науч.-практ. конф., ФГАОУ ВПО Рос. гос. проф.-пед. ун-т. Екатеринбург, 2012, 538 с.
Сергієнко В.П., Франчук В.М. Методичні рекомендації по створенню тестових завдань та тестів у системі управління навчальними матеріалами MOODLE. К., НПУ імені М.П. Драгоманова, 2011, 58 с.
Хара О. М. Дистанційне навчання математики абітурієнтів у системі довузівської підготовки. автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук. спец 13.00.02.Tеорія та методика навчання (математика). К., 2010. 20 с.
|