Ссылки |
Довгань H. Ю. Спортивно-рухливі ігри як один з елементів формування здібностей студентів нa заняттях з фізичного виховання / H. Ю. Довгань, O. M. Копилов, B. M. Горборуков – VII Міжнародні новорічні біологічні читання, [21-22 груд. 2007 р.] : зб. наук. пр. / [під ред. С. В. Гетманцева] ; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського, Ін-т фіз. культури та спорту, Каф. біолог. основ фіз. виховання та спорту. - Миколаїв : [МДУ ім. В.О. Сухомлинського], 2007. - Вип. 7. - С. 52–56.
Исаев А. А. Юношеское олимпийское движение / А. А. Исаев // Международный спорт и Олимпийское движение с позиций гуманизма. – М. : МГИУ, 2000. – С. 231−266.
Косенко Ю. В. Основи теорії мовленнєвої комунікації : навч. посібн. / Ю. В. Косенко. – Суми : Сумський державний університет, 2013. – 292 с.
Левадня С. Виховна робота в училищах фізичної культури / С. Левадня // Молода спортивна наука України. – 2010. – Т. 4. – С. 109–115.
Скачек А. І. Пляжний волейбол як засіб фізичного виховання студентів ВНЗ / А. І. Скачек // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. – Чернігів : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка, 2012. – № 102 – Т. 1. – С. 292–295.
Спортивні ігри : навч. посібн. [для студ. фак. фіз. культури педагогічних вищих навчальних закладів] : у 2 томах : / [Ж. Л. Козіна, Ю. М. Поярков, О. В. Церковна, В. О. Воробйова]; під ред. Ж. Л Козіної. – Т. 1 : Загальні основи теорії і методики спортивних ігор. – Харків : Точка, 2010. – 200 с.
Стельмахович М. Г. Народна педагогіка / М. Г. Стельмахович. – К. : Радянська школа, 1982. – 312 с.
Tіняков А. О. Аналіз можливостей юнацького спорту як соціальної системи у вихованні моральних якостей особистості / А. О. Тіняков // Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2010. – № 3. – С. 66–74.
Cheung C., Yeung J.W. Gender differential in deviant friends’ influence on children’s academic self-esteem. Children and Youth Services Review. 2010, vol.32(12), pp. 1750–1757. doi:10.1016/j.childyouth.2010.07.019.
Hastie Peter, Caseya Ashley, Rovegnoc Inez. Student learning during a unit of student-designed games. Physical Education and Sport Pedagogy, 2011, vol.16(4), pp. 331–350.
Hastie Peter, Dyson Ben, Griffin Linda L. Sport Education, Tactical Games, and Cooperative Learning: Theoretical and Pedagogical Considerations. QUEST, 2004, vol.56(2), pp. 226–240.
Landi N., Crowley M.J., Wu J., Bailey C.A., Mayes L.C. Deviant ERP response to spoken non-words among adolescents exposed to cocaine in utero. Brain and Language. 2012, vol.120(3), pp. 209–216. doi:10.1016/j.bandl.2011.09.002.
Mayeda D.T., Hishinuma E.S., Nishimura S.T., Garcia-Santiago O., Mark G.Y. Asian/Pacific Islander Youth Violence Prevention Center: Interpersonal Violence and Deviant Behaviors among Youth in Hawai‘i. Journal of Adolescent Health. 2006, vol.39(2), pp. 276.e1–276.e11. doi:10.1016/j.jadohealth.2005.12.006.
Stautz K., Cooper A. Impulsivity-related personality traits and adolescent alcohol use: A meta-analytic review. Clinical Psychology Review. 2013, vol.33(4), pp. 574–592. doi:10.1016/j.cpr.2013.03.003.
Tarter R.E., Kirisci L., Mezzich A., et al. Does the “gateway” sequence increase prediction of cannabis use disorder development beyond deviant socialization? Implications for prevention practice and policy. Drug and Alcohol Dependence. 2012, vol.123, pp. 72–78. doi:10.1016/j.drugalcdep.2012.01.015.
|