N |
PDF |
Автор (ы) |
Название |
Год, N |
Стр. |
1. | | Адашевский В.М., Дулевски Михал, Ермаков С.С. | Биомеханические аспекты технико-тактических действий в дзюдо | 2011.-N3. | 3 |
2. | | Артюшенко А.О. | Рівні сформованості в учнів загальноосвітньої школи операційної мобільності як виконавчої складової довільного управління руховою діяльністю | 2011.-N3. | 8 |
3. | | Березка С.М. | Теоретичні та методичні знання студентів з навчальної дисципліни "фізичне виховання" | 2011.-N3. | 12 |
4. | | Боднарчук О.М., Заневський І.П. | Ставлення до фізичної культури першокласників та їхніх батьків | 2011.-N3. | 15 |
5. | | Борисова О.В., Мичуда Ю.П. | Теннис как вид спортивно-коммерческой деятельности | 2011.-N3. | 20 |
6. | | Вертель А.В., Градусов В.А. | Методы контроля ответной реакции сердечно-сосудистой системы юных волейболистов 10 - 14 лет на воздействие физических нагрузок скоростно-силовой направленности | 2011.-N3. | 26 |
7. | | Глоба Г.В. | Актуальні аспекти методики застосування комбінованої аеробіки у процесі занять з фізичної культури учнів основної школи | 2011.-N3. | 30 |
8. | | Гончар О.В. | Міжособистісний конфлікт як складова педагогічної взаємодії агентів навчального процесу в системі вищої школи | 2011.-N3. | 35 |
9. | | Григус І.М., Миронюк Л.В. | Особливості проведення фізичної реабілітації у хворих на вогнищеву пневмонію | 2011.-N3. | 39 |
10. | | Гулбани Р.Ш., Заед Ю.В., Хагнер-Деренговска Магдалена. | Профилактика асимметричной осанки школьников среднего возраста средствами физической реабилитации | 2011.-N3. | 42 |
11. | | Драгнєв Ю.В. | Інформаційний та освітній простори у вищому навчальному закладі та їх вплив на професійний розвиток майбутнього вчителя фізичної культури | 2011.-N3. | 46 |
12. | | Єфремов С. В. | Роль семінарського заняття у навчальному процесі середньої та вищої шкіл | 2011.-N3. | 49 |
13. | | Зайцев В.П., Ермаков С.С., Манучарян С.В. | Рекреационные ресурсы - основа активного отдыха человека | 2011.-N3. | 52 |
14. | | Захаріна Є. А. | Впровадження "Паспорту здоров'я" в навчальний процес підготовки фахівців з фізичного виховання | 2011.-N3. | 62 |
15. | | Івахненко А.А. | Корекція та розвиток психомоторної функції глухих дітей молодшого шкільного віку засобами рухливих ігор | 2011.-N3. | 66 |
16. | | Казакова С.М., Казаков Є.О., Чорна Т.Г., Можейко Т.В. | Динаміка основних показників життєдіяльності дітей з церебральним паралічем під дією методів фізичної реабілітації | 2011.-N3. | 69 |
17. | | Калініченко О.М. | Особливості музичного супроводу на уроках фізичної культури з використанням комплексів аеробіки в школі | 2011.-N3. | 73 |
18. | | Караулова С.І., Маркаданов Є.П. | Особливості технічної підготовленості легкоатлетів у естафетному бігу | 2011.-N3. | 76 |
19. | | Коваленко Т.М., Лянной Ю.О., Жабченко І.А. | Програма комплексної реабілітації вагітних із аліментарно-конституційним ожирінням у третьому триместрі | 2011.-N3. | 79 |
20. | | Козина Ж., Прусик Кр., Прусик Е., Горнер К. | Педагогические, рекреационные и реабилитационные особенности системы физического воспитания в интегральном развитии детей в возрасте 1-5 лет | 2011.-N3. | 84 |
21. | | Куделко В.Е., Яковенко Ю.О., Королінська С.В. | Адаптаційні засоби фізичного виховання студентів у формуванні культури здоров'я молоді | 2011.-N3. | 99 |
22. | | Куртова Г.Ю. | Проблеми та перспективи неперервної освіти в галузі фізичної культури та спорту | 2011.-N3. | 102 |
23. | | Маликова А.Н. | Влияние реабилитационных мероприятий на психофизиологическое состояние работниц промышленного предприятия 26-35 лет | 2011.-N3. | 105 |
24. | | Марченко О.Ю. | Вплив занять спортом на формування загальних життєвих та ціннісних орієнтацій студентів ВНЗ | 2011.-N3. | 109 |
25. | | Михута И.Ю. | Факторная структура психофизической готовности суворовцев старшего школьного возраста к военно-профессиональной деятельности | 2011.-N3. | 112 |
26. | | Міхеєнко О.І. | Культура харчування як складова культури здоров'я людини (валеологічний аспект) | 2011.-N3. | 116 |
27. | | Нечипоренко Л.А. | Педагогічні умови вдосконалення особистісних здібностей учнів різного шкільного віку на уроках фізичного виховання | 2011.-N3. | 122 |
28. | | Номеровський С.В. | Освітньо-методична функція системи фізичної підготовки військовослужбовців і ступінь її наукового обгрунтування | 2011.-N3. | 126 |
29. | | Пруднікова М.С., Чуб О.О. | Дослідження рівня морфофункціонального стану юних велосипедисток 12-14 років, які спеціалізуються в БМХ | 2011.-N3. | 131 |
30. | | Русланов Д.В., Прусик Кр., Прусик Е., Горнер К. | Новые технологии: программа оздоровительных упражнений с психоэмоциональной направленностью | 2011.-N3. | 134 |
31. | | Сватьєв А.В. | Організація професійної підготовки тренера-викладача до майбутньої професійної діяльності у вищих навчальних закладах України | 2011.-N3. | 140 |
32. | | Ситникова Н.С., Тиховський Т.О. | Водно-игровые комплексы как один из факторов повышения эффективности учебно-тренировочного процесса юных спортсменов | 2011.-N3. | 144 |
33. | | Томенко О.А. | Взаємозв'язок між показниками соматичного здоров'я, рухової активності, теоретичної підготовленості, оволодіння руховими діями та мотиваційно-ціннісної сфери школярів | 2011.-N3. | 148 |
34. | | Шаров С.В. | Використання диференційованих навчальних завдань під час самостійної роботи студентів | 2011.-N3. | 151 |